Dorim să vă oferim câteva idei care să vă fie de ajutor dacă intenționați să veniți la o sedinta foto portret business. Astfel, fotografiile rezultate vor exprima cel mai bine spiritul afacerii dumneavoastră.
Repere, idei și sfaturi pentru o sedinta foto portret business
Fotografia profesională este foarte importantă pentru promovarea unei imagini bune a companiei în care lucrați. Când doriți să realizați o sesiune foto cu angajații companiei, gândiți-vă înainte la mesajul pe care încercați să îl transmiteți. Apoi îl transpuneți în imagini sugestive.
Există două tipuri de fotografii corporate pe care le puteți obține într-o ședință foto de portret: portret profesional și portret editorial
– Portret profesional – efectuat de obicei în studioul foto, cu fundal neutru și lumini speciale, astfel încât accentul să fie pus pe subiect. În ceea ce privește încadrarea, se folosesc imagini care expun partea superioară a corpului.
– Portretul editorial este fotografiat de obicei la birou, în clădirea în care vă desfăsurați activitatea sau în spații care au legătură cu activitatea companiei. Aceasta este o abordare originală și creativă mai interesantă decât folosirea unui un fundal simplu. De exemplu, un medic îsi poate dori fotografii editoriale în cabinet sau pe holul unui spital, purtând halat și stetoscop. Acest tip de fotografie se găsește adesea în reviste și în articolele online.
Portretul profesional este folosit frecvent de companiile mari pentru a-și prezenta angajații. Este folosit și pe site-urile de socializare, precum Linkedin și Twitter sau în CV-uri, ca imagine de profil.
Cum puteti pregăti o sedinta foto portret business ?
Lucruri importante care trebuie luate în considerare atunci când sunt realizate fotografii portret profesional:
1. Privirea
Este important să priviți in obiectiv, oricât de complicat vi s-ar părea. Permiteți-i fotografului să vă aseze în cadru, țineți cont de sugestiile acestuia. Încercați să renunțați la ideile preconcepute despre propria imagine.
2. Zâmbetul
Cele mai bune fotografii sunt cele în care ochii “zâmbesc”. Indiferent dacă vă expuneți sau nu dantura, esențial este ca zâmbetul sa nu pară forțat, să fie autentic. Sugestie: Gândiți-vă la cineva sau la ceva care vă amuză, acest lucru va relaxa musculatura feței și veți zâmbi convingător!
3. Ținuta
Pentru bărbați
Pentru poze business alegeți un costum într-o culoare de preferat închisă, cum ar fi gri sau bleumarin. Culorile puternice sau negru “înghit” lumina, se pot reflecta in tenurile palide, iar modelele îndrăznețe pot părea neprofesionale.
Pentru femei
Alegeți un costum business sau o ținută clasică de birou. Nu optați pentru modele îndrăznețe sau extravagante, oricât de bine v-ar sta. Evitați mânecile scurte, daca este posibil; acest lucru poate arăta neprofesional și, de asemenea, distrag atentia de la chip, nefiind potrivite pentru fotografii business. În ceea ce privește bijuteriile, sunt acceptate modele subtile și clasice, evitând accesoriile supradimensionate și strălucitoare. Nu doriți să fie remarcate bijuteriile înaintea feței!
Nu există o regulă strictă pentru „ce să purtați”, câta vreme ținuta reflectă valorile și imaginea companiei. De exemplu, persoanele care lucrează într-o firmă de consultanță în afaceri ar putea opta pentru purtarea unui costum sobru, camasă uni și cravată (pentru bărbați), haine și accesorii care transmit seriozitate, promptitudine. Pe de altă parte, un tânăr antreprenor ar putea prefera o ținută smart casual, cu accesorii creative. Fotografia de portret vă ajută să vă umanizați afacerea, indiferent dacă vorbim despre fotografii portret profesional sau editorial.
În startup-uri se optează pentru un stil mult mai „relaxat”. Jeans, tricouri și joggers sunt permise. Ideea din spatele acestei ținute este că veniți să lucrați îmbrăcați în tinute lejere, în care vă simtiti relaxați zi de zi.
Este important să vă gândiți cum doriți sa fiți percepuți, ce haine, ce fel de zâmbet, cât machiaj vă vor ajuta să creați imaginea pe care vreți să o promovați.
4. Postura
Limbajul corpului ar trebui sa creeze aparența unei persoane încrezătoare. Țineți spatele drept, gândiți-vă la postura pe care o are un dansator de balet, dar nu o exagerați pentru a nu părea rigid. Nu vă puneți mâinile în buzunare și nici nu vă încrucișați brațele, ascunzând mâinile. Aceste pozitii sunt închise, vă fac să păreți inaccesibil. Gândiți-vă la principalele valori ale companiei și comunicați-le fotografului pentru a vă putea ajuta să le redați prin limbajul corpului.
Pentru a vă simți relaxat în timpul sesiunii foto există mici abateri de la aceste reguli, de exemplu degetul mare al mâinii poate sta in buzunar, având grijă ca mâinile să nu atârne cu greutate și să nu rasfirați degetele.
5. Părul
Nu vă vopsiti și nu vă tundeți părul cu o zi înainte de ședința foto. Unele nuanțe de păr proaspăt vopsit pot arăta prea vibrant, iar o tunsoare prea scurtă vă poate face să nu vă simțiți confortabil în fața aparatului.
6. Machiaj nu este egal Photoshop
Multe companii se întreabă dacă este absolut necesar să angajeze un make-up artist, motivând un buget insuficient. În plus, există încă impresia gresită în rândul multor domni că machiajul îi poate feminiza. Multe femei consideră că se pot machia și singure, folosind produse satinate sau culori potrivite mai degrabă unei vacanțe la mare. Vă asigurăm că machiajul folosit în sesiunile de portret corporate nu este strident. Rolul său este de a atenua strălucirile tenului, cearcănele sau anumite pete. Pentru doamne se poate aplica mai multa culoare, evitând fardurile și blush-urile strălucitoare, metalizate. Oricât de performante ar fi programele de editare, strălucirea unui ten cu exces de sebum nu poate fi prelucrată astfel încât să arate natural.
Un alt detaliu important este „cantitatea” de make-up. Este adevărat ca gusturile nu se discută, însă un machiaj de seară / de cocktail nu vă poate face sa arătați profesional, oricat de bine v-ar sta. Desigur, alegerea vă aparține, așadar asigurați-vă că make-up artistul a înțeles asteptările dumneavoastră, pentru a putea aloca timpul necesar și pentru a vă face oferta de cost potrivită unui machiaj de ocazie.
7. Așteptările cu privire la postprocesare
Trăim într-o eră competitivă, ne dorim sa fim diferiți de ceilalți prin imagine și să ne expunem în cea mai buna lumină. Dar cât de departe poți merge în postprocesarea imaginii? Fotografiile trebuie să fie corecte iar postprocesarea trebuie să exprime realitatea. Nu ne dorim să șocăm clientul la prima întâlnire. Se pot corecta mici imperfecțiuni ale tenului, însă personajul din imaginea de pe linkedin nu trebuie sa fie cu 15 ani mai tanăr si cu 30 de kg mai slab.
Pentru a crea o impresie pozitivă, alegeti o ținută și o postură care să reflecte valorile companiei. În afară de asta, tot ce vă mai trebuie pentru a avea fotografii portret profesionale este o atitudine relaxată si proactivă față de ședința foto!.
Ofertă de preț sedinta foto portret business – fotografii branding personal
Puteți alege între ședința foto portret cu durata de o oră și cea de două ore. În timpul sesiunii foto de o oră vom putea face fotografii doar în studio, folosind cel mult două ținute. Vom realiza minimum 100 de imagini care vor fi editate primar. Din acestea, vom edita în detaliu o selecție de 7 fotografii. Costul sesiunii foto de o oră este 550 lei.
Ședința foto portret de două ore va oferi mai mult timp, putându-se desfășura fie în studio, fie în locații outdoor. În timpul sesiunii foto de două ore veți putea schimba până la patru ținute. Toate imaginile realizate (minimum 200) vor fi postprocesate, urmând ca o selecție de 15 de imagini sa fie retușate în detaliu. Costul propus pentru sedința foto portret de două ore este 750 lei.
Vă putem oferi și servicii de machiaj profesional pentru a avea cele mai reușite fotografii portret business, costul acestuia fiind 250 lei.
Costurile de mai sus nu conțin taxe.
Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre ședința foto portret pentru branding personal ne puteți suna: 0728007149.
Sedinta foto portret business – fotografii corporate – poze business
Folosind fotografii profesionale oferiți clienților potențiali încredere atunci când caută informații despre afacerea dvs. Acestea asigură clienții că în spatele serviciilor pe care le oferiți există o persoană reală si de încredere. De câte ori nu vi s-a întâmplat să căutați informații despre un furnizor de servicii și să constatați ca nu există fotografii ale acestuia oricât ați răscoli internetul? Cei mai mulți clienți preferă să caute mai departe, pană găsesc profesionistul a cărui imagine să transmită experiență, seriozitate, implicare. Percepția pe care publicul și-o crează despre dumneavoastră depinde în mare măsură de fotografiile care vă reprezintă în mediile sociale.